Termeni și condiții
Informații generale
- Proprietarul și administratorul site-ului identificat prin Top Level Domain-ul liloo.ro și ale sale subdomenii și directoare este LILOO BABY S.R.L., numit în continuare liloo. Datele de înregistrare în conformitate cu legislația în vigoare pot fi găsite în secțiunea Contact.
- Utilizarea site-ului implică acceptarea acestor termeni și condiții de aceea se recomandă citirea cu atenție a acestora. liloo își rezervă dreptul, în orice moment, să modifice, schimbe sau să actualizeze termenii acestui acord fară o notificare prealabilă.
- Site-ul liloo.ro este optimizat pentru afisarea pe un display cu rezolutia nativă de cel putin 1366 x 768 px. cu acoperire 100% a spectrului sRGB folosind un dispozitiv și un browser de internet ce acceptă cookie-uri.
Aria geografică de valabilitate
- liloo reprezintă o entitate juridică înregistrată în statul România și se supune strict legislației valabile în acest stat.
Valabilitatea preturilor
- liloo își rezervă dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele și / sau serviciile disponibile pe site fară notificarea prealabilă a utilizatorilor.
- Prețul de achiziție al produselor și al serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, în limita stocului disponibil.
- Prețul de achiziție al produselor și al serviciilor dintr-o comandă emisă nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decât cu acordul părtilor.
- Prețul de achiziție al produselor și al serviciilor dintr-un contract onorat (comandă) nu se poate modifica.
- Eventualele coduri de discount promoțional sunt controlate exclusiv de către liloo. Funcționalitatea, valabilitatea și validarea acestor coduri sunt exclusiv la discreția liloo.
- liloo își rezervă dreptul de a efectua supraverificări manuale (în completarea validării prin sisteme informatice) în privința dreptului unor utilizatori de a folosi anumite coduri de discount și să excludă din comenzi codurile folosite fără drept.
Produse și stocuri
- Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu informativ, de prezentare. Produsele livrate pot fi diferite în ceea ce privește aspectul, culoarea, textura, etc. ca rezultat al limitărilor tehnologice la sursă (fotografiere, prelucrare, calibrare), la vizionare (monitorul / dispay-ul utilizatorului) și al mărimilor comandate diferite de cele folosite la fotografiere.
- Stocurile prezentate pe site sunt informative și nu prezintă un angajament ferm cu privire la disponibilitatea produselor.
Informații contractuale
- Conform legislatiei din România contractul de vânzare se consideră semnat în momentul în care starea comenzii se modifică în "comandă acceptată". Modificarea stării se face după confirmarea telefonică a comenzii și acceptarea de către client a estimării de livrare. Clienții fără cont vor fi notificați prin email în legătură cu schimbarea stării comenzii iar clienții cu cont vor putea observa modificarea accesând lista de comenzi din cont.
- Clientul poate solicita generarea facturii proforme după acceptarea comenzii pentru a servi drept confirmare suplimentară a semnării contractului. Factura proformă va fi trimisă în maxim 2 zile lucrătoare de la data solicitării.
- Clientul poate renunța la produsele și serviciile achiziționate prin comandă numai în perioada de timp cuprinsă între emiterea comenzii și transformarea acesteia în contract, doar în cazul în care metoda de plată aleasă de acesta este ramburs.
- Clientul poate renunța la produsele și / sau serviciile achiziționate prin contract, în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare.
- liloo își rezervă dreptul de a refuza anumite comenzi fără a se obliga să ofere explicații în acest sens.
Limitare de responsabilitate
- Persoanele care utilizează site-ul acceptă în mod expres și implicit că sunt de acord cu faptul că utilizarea site-ului se face pe propria răspundere. liloo se absolvă în mod expres de toate răspunderile de orice fel, exprimate direct sau indirect, referitoare la utilizarea site-ului.
- liloo nu poate fi tinută responsabilă pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu, etc.) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip conținut prezentată sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea conținutului care pot conduce la orice fel pierderi.
- liloo nu ofera nicio garanție utilizatorilor că informațiile continute de site vor împlini toate cerințele utilizatorilor, că serviciile informatice pe care se bazează funcționarea site-ului vor fi neîntrerupte, la timp, sigure sau fără erori, calitatea oricăror informații obținute prin intermediul site-ului va satisface toate cerințele utilizatorilor, orice eroare de program va fi corectată, precum și orice alte aspecte similare.
- liloo nu raspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă integral proprietarii acestora.
- liloo este exonerată de orice vină în cazul utilizării site-urilor și / sau al continuțului transmis către utilizator sau client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al liloo atunci când această utilizare a conținutului poate sau produce pagube de orice natură de partea utilizatorului, clientului și / sau oricărui terț implicat în acest transfer de conținut.
Politica de returnare
- Clientul are dreptul de a renunța la cumpărare fără penalități sau invocarea unui motiv timp de 20 de zile calendaristice de la data primirii produselor. În acest scop este necesară o notificare scrisă trimisă pe adresa noastră, prin fax la numărul 0344 100110, sau prin e-mail la adresa contact@liloo.ro.
De asemenea, puteți completa formularul de retur electronic iar noi vă vom confirma primirea solicitării prin e-mail.
În cazul în care doriți să utilizați formularul de retur fără a invoca un motiv de retur vă rugăm selectați opțiunea "Altul" în secțiunea "Motivul Returnării".
- Perioada de retragere expiră după 20 de zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- Doar produsele neutilizate, cu eticheta intactă se pot returna. (conform OUG 34/2014, art. 16 lit. e.)
În cazul în care se returnează produse utilizate, spălate sau deteriorate returul va fi refuzat.
- Este necesar ca returnarea să se facă în ambalajul original împreună cu o copie a facturii de achiziție către adresa indicată în secțiunea contact.
- În cazul unui retur ce are ca motiv o nepotrivire de mărime clientului i se va oferi opțiunea de a primi credit în magazin pentru postarea unei noi comenzi cu marimile potrivite. Acceptarea acestei propuneri este strict opțiunea clientului.
- Cheltuielile cu transportul returului revin în totalitate în sarcina clientului.
- Returnarea contravalorii produselor se face în maxim 7 de zile de la data primirii returului de la client.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
- În cazul în care returnați toată comanda și nu doriți să utilizați opțiunea de "credit magazin" pentru o comandă viitoare, vă vom returna și contravaloarea transportului inițial cu excepția cazului în care ați ales o opțiune de transport cu o valoare mai mare decât cea mai ieftină variantă disponibilă pentru comanda în cauză. În acest caz se va returna contravaloarea celei mai ieftine opțiuni de transport sau nu se va returna o contravaloare în cazul în care comanda ar fi beneficiat de transport gratuit.
- În cazul în care, prin procesarea returului, valoarea actualizată a comenzii coboară sub pragul de transport gratuit iar clientul a beneficiat de transport gratuit valoarea acestuia va fi suportată de către client conform tarifelor normale prin compensare pe factura de stornare.
- Returnarea fondurilor se face prin:
a. Pentru plata cu card de debit / credit se va face reversare de plată sau transfer bancar dacă a expirat perioada în care se poate face reversarea.
b. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
c. În situația în care clientul a plătit contravaloarea comenzii în sistem ramburs (la livrare) și nu are un cont bancar vom trimite un mandat poștal cu contravaloarea returului.
Nu există comisioane percepute de la client de către liloo pentru încasarea contravalorii returnării.
- Nu se poate invoca dreptul de retur menționat mai sus pentru produsele ridicate de la sediul nostru sau de la alte puncte de prezență fizică.
- În cazul produselor returnate ca urmare a unor defecte de fabricație cheltuielile cu transportul vor fi suportate de liloo.
Notă:
liloo.ro își rezervă dreptul de a refuza comenzi noi pentru clienţii care folosesc abuziv dreptul de retur.
Refuzul de a procesa comenzi noi nu are legătură cu procesarea returnărilor curente. Acestea vor fi procesate conform politicii de retur și conform legii din România.
Fraudă
- Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului liloo.ro sau de a afecta performanțele server-ului pe care rulează site-ul liloo.ro, va fi considerată ca fiind o tentativă de fraudare a site-ului liloo.ro și va face obiectul unei plângeri penale la organele de poliție, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.
- liloo.ro își rezervă dreptul de a furniza informații anonimizate partenerilor pentru a contribui la detectarea tentativelor de fraudă și pentru a scădea incidența comenzilor înregistrate cu "rea voință". Conform legislației din România aceste informații nu pot cuprinde date cu caracter personal.
Drepturi de autor
- Întreg conținutul static sau dinamic regăsit pe site-ul liloo.ro și ale sale subdomenii și directoare este proprietatea liloo și al furnizorilor săi de servicii cu excepția software-ului open source care este folosit sub licenta GNU GPL.
- Acest conținut este protejat de Legea Drepturilor de Autor și de legile privind proprietatea intelectuală si industrială.
- Folosirea acestui conținut fără un acord prealabil se pedepsește conform legilor în vigoare.
Litigii și dispoziții finale
- Orice litigiu apărut între client și liloo se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizarii în scris a problemelor de către client.
- În cazul în care litigiul nu s-a rezolvat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată de pe raza municipiului București.
- Clientul își asumă în toatalitate acceptarea prevederilor de mai sus prin exprimarea acordului față de acest contract cu clientii.
Date contact ANPC